MTO - medewerkerstevredenheidsonderzoek
Naast uw klanten, zijn ook uw medewerkers van essentieel belang voor het welslagen van uw organisatie. Zij zijn de bouwstenen: zonder gemotiveerde medewerkers kan de organisatie niet excelleren. Bovendien zijn tevreden werknemers bovengemiddeld trouw aan de organisatie en zorgen zij voor een positief geluid in de markt. Ontevreden medewerkers daarentegen zorgen voor stress in de organisatie, minder goede dienstverlening, rumoer in de markt en uiteindelijk tot een afname in het aantal klanten.
Hoog tijd dus om dit essentiële kapitaal te begrijpen en te weten hoe zij tegen hun eigen organisatie aan kijken, hoe ze zich voelen en te bevragen waar de organisatie kan verbeteren zodat de werknemers kunnen excelleren. Immers: tevreden werknemers zorgen voor meer tevreden klanten. En tevreden klanten zorgen voor een stabiele omzet.
Tijd dus om vast te stellen hoe het de werknemers in uw organisatie vergaat!
Hoog tijd dus om dit essentiële kapitaal te begrijpen en te weten hoe zij tegen hun eigen organisatie aan kijken, hoe ze zich voelen en te bevragen waar de organisatie kan verbeteren zodat de werknemers kunnen excelleren. Immers: tevreden werknemers zorgen voor meer tevreden klanten. En tevreden klanten zorgen voor een stabiele omzet.
Tijd dus om vast te stellen hoe het de werknemers in uw organisatie vergaat!