ICT sector
Hardware en infrastructuren, software en applicaties, IT-diensten, het partnerkanaal: allemaal subs binnen de IT en telecomsector. Bij Conclusr zijn al deze thema’s in hoge frequentie behandeld in marktonderzoek, market intelligence en marketingadvies voor de ICT-sector. |
Human Resources
Arbeidsmarkt en personeel Werving en selectie, detachering, arbodienstverlening en re-integratie, uitzending, payrolling en salarisverwerking. Human resources is een aandachtgebied dat aan sterke veranderingen onderhevig is, zowel tijdens hoog- als laagconjunctuur. Dit alles raakt aan een van de expertisegebieden van Conclusr. |
Mobiliteit
Vervoer en transport Conclusr onderzoekt al sinds jaar en dag een groot aantal zaken die met mobiliteit te maken hebben. Zowel door het uitvoeren van maatwerkonderzoek (bijvoorbeeld klantvriendelijkheid van autodealers) als onderzoek in eigen beheer: multi client. |
De financiële sector
Conclusr volgt ruim 20 jaar de financiële sector, waaronder bijvoorbeeld: banken en verzekeraars, pensioenfondsen, de accountancy sector en assurantietussenpersonen. Middels grootschalig onderzoek worden de vele thema's onderzocht die binnen de financiële sector spelen. |
De charitatieve sector
Goede doelen De charitatieve markt ontwikkelt zich: de concurrentie neemt toe en de druk van pers en publiek op goede doelen tot maximale transparantie blijft toenemen. Conclusr doet continue onderzoek naar onder andere het geefgedrag van consumenten en bedrijven. |
Brancheverenigingen
Brancheverenigingen zijn van groot belang voor bedrijven die samen met andere bedrijven krachtig willen zijn en door samenwerking zaken proberen te bereiken. Conclusr heeft daarom het initiatief genomen tot de opzet van de benchmark brancheverenigingen. |
Overige markten
Naast de onderzoeksgebieden ICT, HR, Financiële Dienstverlening, Mobiliteit, Chari en brancheverenigingen, zijn er uiteraard nog veel meer markten die de moeite van het onderzoeken waard zijn. Dit zijn met name markten die zich ontwikkelen: markten waar voldoende aanbieders aanwezig zijn en waarbinnen marketinggericht denken eerder regel dan uitzondering is.
Conclusr volgt enkele belangrijke branches op de voet en voert hierbinnen onderzoek uit. De historische data die we beschikbaar hebben, alsmede ''vers'' verzamelde onderzoeksgegevens worden vervat in concrete, praktische rapportages en dashboards. Deze studies richten zich onder andere op de volgende markten:
Naast de onderzoeksgebieden ICT, HR, Financiële Dienstverlening, Mobiliteit, Chari en brancheverenigingen, zijn er uiteraard nog veel meer markten die de moeite van het onderzoeken waard zijn. Dit zijn met name markten die zich ontwikkelen: markten waar voldoende aanbieders aanwezig zijn en waarbinnen marketinggericht denken eerder regel dan uitzondering is.
Conclusr volgt enkele belangrijke branches op de voet en voert hierbinnen onderzoek uit. De historische data die we beschikbaar hebben, alsmede ''vers'' verzamelde onderzoeksgegevens worden vervat in concrete, praktische rapportages en dashboards. Deze studies richten zich onder andere op de volgende markten:
- Werkkleding
- Beveiliging
- Makelaardij
- Kantoorinrichting
- Keurmerken
- Interne Transportmiddelen
- Magazijnstellingen