B2C | Onderzoek onder consumenten
Bedrijven, overheden en instanties die actief zijn in het B2C segment kunnen terecht bij Conclusr Research. Zij weten ons sinds jaar en dag te vinden wanneer het gaat om consumentenvraagstukken. Al jarenlang volgt en bevraagt Conclusr Research diverse groepen in de samenleving. U kunt hierbij denken aan onderzoeken onder speciale doelgroepen zoals ouderen of jongeren; maar ook aan specifieke onderwerpen waarbij de Nederlandse consument gevolgd wordt. Een voorbeeld hiervan is de digitale consument: wat gebruiken Nederlanders op het gebied van telecom-producten? En hoe tevreden zijn zij met hun provider?
Een ander voorbeeld is hoe het betaalgedrag van Nederlanders eruit ziet?
Conclusr Research bevraagt consumenten telefonisch of online, afhankelijk van het precieze doel van het onderzoek en de bereikbaarheid van de gewenste doelgroep via een specifiek kanaal (moeten ouderen wel via online panels bevraagd worden?). Conclusr Research adviseert hierbij wat de beste methode van dataverzameling is en zorgt ervoor dat er geen groepen in de samenleving ondervertegenwoordigd zijn in de steekproef.
Een ander voorbeeld is hoe het betaalgedrag van Nederlanders eruit ziet?
Conclusr Research bevraagt consumenten telefonisch of online, afhankelijk van het precieze doel van het onderzoek en de bereikbaarheid van de gewenste doelgroep via een specifiek kanaal (moeten ouderen wel via online panels bevraagd worden?). Conclusr Research adviseert hierbij wat de beste methode van dataverzameling is en zorgt ervoor dat er geen groepen in de samenleving ondervertegenwoordigd zijn in de steekproef.